hejdå

fan va skönt det var med ansiktsmask och allt sånt, nu känner jag mig riktigt fräschy! jag försökte plugga matte också men jag orkar inte! jag får ju huvudvärk direkt.. jag ska fråga om jag kan göra det första dagen efter lovet isf för är ändå inte klar med novellen.. lite ursäkt lite sanning faktist. just nu ligger jag i sängen och kollar på ett jätte läskigt pogram på tv , handlar om en tjej? flera barn.. som är typ 15 år men ser ut som tre och väger typ 15 kilo, hur läskigt som helst. synd om dom.. nu ska jag fortsätta kolla sen ska jag faktist sova:) imorgon är det fredag och det innebär sista dagen innan det sköna lovet sätter igång. åhhhhhfyfan va skönt det kommer bli, är så sjukt skoltrött just nu så det här lovet är sjukt väntat. nu ska jag kolla vidare på pogramet, godnatt och hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0