lördag

vaknade vid halv elva av att mamma kom in och väckte mig och bara några minúter senare plinga det på dörren och då kom mormor och morfar. så jag kastade mig upp ur sängen och satte på mig kläder sen gick jag ner.. fick min present också, fick fyra hundra. sen fick jag turkiskapengar? haha. eftersom vi ska åka dit i sommar. just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. mamma mormor och  morfar har åkt ner på marknaden haha sötnosar. sen skulle dom hälsa på palle i hans lägenhet dom inte sett :) jag bad mamma köpa en massa fett till mig tills ikväll när vi ska hem till evooolajna och lana? hahah. får se hur länge jag klarar mig vaken.  innan dess ska jag duscha äta osv.. bara ta det lugnt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0