piggare än vanligt, städaaaaaaaaa

haha jag är faktist piggare än vad jag brukar vara när jag kommer hem från skolan, snart ska jag ta en städning i rummet, jag städade mitt rum för bara någon dag sen riktigt ordentligt men efter en dag ser det lika förjävligt ut igen, jag fattar inte hur jag lyckas. ser ut som någon släppt ner en bomb på riktigt. känns aldrig som jag kommer bli hungrig idag heller, idag innan engelskan köpte jag och sissela varsin toast och åt på engelskan, sen när vi ätit upp den ber vi nicklas gå och köpa en till! fyfan va feta. va kunde knappt gå efter det. vart inget prov idag heller för den delen, uppskjutet pga att vi skriver novell. och jag lämnade in min novell idag och sa att jag var nöjd. och nu kom jag på att man skulle ha styckeindelning osv.. kul det glömde jag bort! kanske hinner skriva om den imorgon. jobbigt de bara. nu ska jag snart ta tag i rummet och sen göra ansiktsmask och måla naglarna och kanske ta ett bad och köra med bobyscrubben jag fick! hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0