shoppingsugen som aldrig förr..jushdsiuhdså

helt sjukt vad shoppingsugen jag är just nu det bara kryper i fingrarna på mig.. tänk att bara kunna gå och plocka så mkt man vill ha och komma hem med en ny garderob, det kommer bli min dröm inatt kan jag säga.. mamma har iaf tagit ledigt på måndag då åker vi till västerås och shoppar lite, har dock inte så mycket pengar men någonting får jag iaf! sen ska vi hjälpa thomas att flytta också, han har fått en lägenhet istan så grattis världens bästa broooor. nu ska jag alldeles snart börja.. inte kommit igång än. inte bra gjort :) men det kommer. måste plugga lite också för imorgon blir provet av och den här gången kommer det nog inga hinder emellan så önska mig lycka till på det kunskapsprovet som inte kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0