lite bloggsugen? jadåååå

hej igen, det var ett tag sen nu. jag satt precis och pratade med frida om att vi slutat blogga osv.. hahah eller ja är nog lite värre. men skitsamma, ingen läser ändå min blogg. bara jag, eller hur vare? idag är det måndag och jag är ledig idag. eftersom att vi har prao den här veckan och schelins har stängt på måndagar så äre så. imorgon börjar jag iaf tio och slutar 4 elller 5, så frågan är om jag hinner träna( inte kul) ironisk. fan va skönt isåfall!!
känns som att jag bara borde flyga in i duschen nu, så jävla äcklig tjej. men jag tror jag ska göra det om en stund och sen kanske fråga mamma om vi kan åka och handla? så jag kan ta med lite god matlåda tills imorgon. kanske göra en god pastasallad eller något? jag ska bli nyttig!! slut ätet med massa onyttgheter nu. haha bra val att praoa på schelins i en vecka då nathalie. men det klarar jag nog.. nu ska jag kolla lite sen hoppa in i duschen tror jag? hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0