rolig start på lovet

haha usch vilken tråkig start på lovet för mig.. har vart så himla irriterad hela dagen! mamma skulle väcka mig halv tio, och klockan tolv imorse vaknade jag själv och när jag kollade på klockan studsade jag upp och skrek till mamma och fråga vad hon gjorde? vi skulle ju åka till västerås. då svarar hon att det inte går för det är kaos på vägarna och pappa får inte ut bilen. jag fick damp rent ut sagt och gick och la mig igen sen har jag tjurat heladagen. haha så jävla fjollig tjej.. blir alltid as arg på mamma, inte bra. kommer på i efterhand att det inte är hennes fel. får skärpa mig med det där. men frågan är nu bara när vi ska åka till västerås ist? hon tog ledigt idag från jobbet just för att vi skulle åka.. stackarn. hon kommer nog inte ta en till ledig dag:( äsch. kan ju alltid ta tåget själv. nu sittter jag och kollar på halv åtta oss mig, såå tråkig tjej!  hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0