spårlöst och trötttttt

just nu ligger jag i min sköna säng och ollar på spårlöst, jag tycker pogrammet är hur bra som helst, man blir ju nervös! haha. borstade precis tänderna och tog bort mitt naglack, hatar när man har rosa/rött naglack så tar det år att få bort det.. snart blir mina naglar iaf blåa! haha.  imorgon bitti ringer min klocka halv åtta och då ska jag duscha! sen fixa mig och sen till praoen. hoppas det går bra och att dom är trevliga annars åker jag hem..   men nu ska jag kolla vidare på spårlöst.. lite svårt att skriva en *novell* och se på tv samtidigt. hej så länge:)




 
skapligt äcklig.. haha kommer exakt ihåg när vi tog dom här bilderna, sjuaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0