åh hej igen..

hej! kul att jag var bloggsugen såhär något år efter senaste inlägget. just nu ligger jag i min säng och borde egentligen plugga sönder, men finns det någon ork eller lust för det? nej... slutade klockan fyra idag också, hade baka hällbröd sista med min kära vän alicia, vi vart helt till oss när maria sa att vi fick baka vad vi ville och slängde ihop två feta chokladbollar som jag sen inte kunde gå av för att jag fick så ont i magen.. och sen somnade jag i sängen i säkert tre timmar vaknade halv åtta åkte och solade och sen gick jag och mamma ut och gick. du är bäst mamma. hehehe fjäsk. nu ska jag snart läsa igenom lite i no häften, sen sovaa. och imorgon har vi skolbio klockan nio! skönt det! godnattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0