fan fan faaaaaaaaaaan

sitter och lyssnar på den låten just nu,, faaan va dålig den är:) och jag vart sugen på att skriva lite, smart jag har ju en bloggg, bara skriva dåjuuu. haha även om jag aldrig skriver så kan man ju alltid köra ett inlägg lite ibland. kul att jag är sjuk.. feber nu också tror jag, ont i hela kroppen och fryser och nyser. usch det är hemskt. det här lilla mini-lovet vi fick försvann lika fort som det kom.. imorgon är det skola igen, och jag orkar verkligen inte gå, vi får se om jag stannar hemma eller om jag går, känns ju som att man missar så mycket om man inte går, men det skulle vara bra skönt att ligga hemma och sova istället. idag har jag kollat på matchhh, först några andra och sen mitt egna lag eftersom jag tyvärr inte kunde vara med själv, det gick bra och dom vann med  3-2 om jag har koll. vart hur sugen som helst på att bara hoppa ner och spelaaaa men nej. tack frida för smittningen också! var tvungen hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0